godis sugen..

Det är helt sjukt vad jag är godis sugen HELA tiden! Jag förstår verkligen inte, jag vill inte ha, men är ändå sugen hela tiden, vad ska jag göra!?!?!? Jag ska gå ner i vikt inte upp :(
Jaja.. duschade för ett litet tag sedan vilket var rikigt skönt, luktar jätte gott nu och känner mig len efter att ha smörjt in mig. Tittar just nu på  Kommissarie Späck som pappa sa skulle vara rolig, men tycker den verkar lite överdriven och seg, gillar inte såna filmer :P Har försökt att plugga lite matte också, vilket inte alls gick bra, av någon anledning så klarar jag inte ens de lättaste talen hemma, okoncentrerad? Antar det..
Imorgon ska jag till Martin och ha lite mysigt eftersom vi då har varit tillsammans två månader, exakt vad vi ska göra har vi inte bestämt än, men någonting kul blir det väl :) Vet inte heller om jag sover kvar eller åker hem, men jag försöker skriva någonting imorgon i alla fall.

Nu ska jag kolla klart på den här filmen, fixa med naglarna lite och som vanligt kolla på Big Brother och dricka te (som min pojkvän mer eller mindre gjort mig beroende av).

Hoppas alla haft en skön onsdag och får en bra sömn inatt.
Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0