fel det kan bli

Jag var ju på undgomsmottagningen i morse som jag sa, skulle få ett resept på nya p-piller som jag hämtade ut nyss. Tror du inte att hon skrivit fel och gett mig likadana som de förra? Såklart hon hade! Tur att jag har tid igen om drygt en månad (för att se hur de går med de nya p-pillrerna) haha, då får jag säga att jag fått samma igen, så får vi se hur vi ska lösa det. Orkar inte ringa, så viktig är det ju faktiskt inte.

Blev inte så att jag åkte in och bara kollade på dansen idag heller, sara-lee skulle prata med sin lärare och se hur hon skulle lösa att hon fortfarande har lektion när våran dans börjar. Hoppas det går bra så att vi kan fortsätta, för det är ju så himla kul!
Nu har jag suttit här och ritat lite och nu ska jag äta. Skiver kanske något senare.
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0