DET ÄR VÅR!!

Idag när jag vaknade så hade Martin åkt iväg på kurs, så jag fixade mig lite lugnt och sedan kom hans snälla mamma ner och frågade om jag ville ha våfflor, vilket jag tyckte skulle vara passande till frukost, så jag tackade snällt ja och följde med upp. Solen lös och allt kändes bra, så tittade jag hur många grader det var, och det var 14+ grader, bara 5 grader varmare så ligger man ju mer eller mindre på stranden. Jag blir så glad nu när det börjar närma sig :) 
När jag ätit klart och suttit och pratat en stund så hörde Jennifer av sig, vi hade planerat att ta en fika. Så vi åkte ner till täby centrum och kollade runt lite, hon köpte en väska, ett par tights och båda två köpte tre tröjor, tyckte det fick räcka eftersom att jag köpte två jackor igår också. Måste ju ha pengar kvar till min hårbehandling som så snart som möjligt ska göras. Kommer vara så skönt att kunna bada hur mycket som helst i sommar utan att behöva fixa håret hela tiden. 

Nu sitter jag och Martin och dricker lite te, vi ska senare in till stan för att se vad som händer under earth hour. Kommer säkert bilder imogon kväll :) Nu ska jag krypa ner i sängen lite med älsklingen och bara vila, är trött.
Glöm inte att släcka alla lampor mellan 20.30 och 21.30.
kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0