Dags att börja plugga kanske?



Jag idag, utan smink :)



Idag slutade vi halvt ett vilket var väldigt skönt för på sista lektionen kunde jag verkligen inte hålla ögonen öppna, jag försökte verkligen. Men det gick inte, jag såg suddigt eller dubbelt när jag tvingade mina ögon att vara öppna och så helt plötsligt var jag i drömmarnas värld, hopplöst! Som många vet är jag ofta trött så detta är väl inget konstigt, men jag brukar faktiskt kunna hålla ögonen öppna, haha ;) Jag förstår faktiskt inte vad som gör mig så trött, spelar liksom ingen roll hur mycket jag sover, hm..

Jaja, jag har i alla fall jätte mycket plugg framför mig idag så kommer inte hinna blogga (tror jag), borde börja nu, men tror jag lyxar med att sova fram till middagen i alla fall!? Har ju redan gjort en läxa faktiskt :) Ett grupparbete som ska in nästa vecka om film, hade nyss lite klasskompisar här som slängde ihop våran presentation, så det var ju bra :)
Nu har jag bara massa bild att göra som jag tidigare prata om, det ska vara klart imorgon så det är väl prio1!! Men tror som sagt att jag slumrar lite här i soffan först så jag orkar sen, hihi (a)
Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Och lika fin som alltid trots osminkad! Hoppas du fick sova gott och att du ska få en mysig fredag! Puss

2011-04-01 @ 08:44:54
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0