Borde plugga..






..Men istället såg jag precis den här filmen, splice, som "tidsfördriv". Den var väldigt speciell, och jag vet inte riktigt om jag tyckte om den.. Delar av den var väldigt söt, men mot slutet blev den både äcklig och lite brutal på något sätt. Nej, den kan ge mig mardrömmar faktiskt, haha!

Borde egentligen plugga som sagt, har SO prov nästa vecka som jag inte börjat med, och redovisning på bilden på fredag som är långt ifrån klart än.. :( Tyvärr är jag lite för lat och tyckte det passade bättre med en film, skyller på att den handlade om genetik och det arbetar vi med på NO:n, smart va? ;)
jag ska försöka plugga lite imorgon efter jag varit med M och så på torsdag. Slutar ju ändå 13 hela veckan, så vad har jag att klaga på? (a) hihi.
Nu ska jag återgå till att slappa, är jätte trött efter dansen som btw gick ganska bra idag :D HipHop är inte min grej, haha, men det kan vara kul ibland. Kommer dock på mig själv med att röra mig lite för locking aktigt ibland, uups :$ Kanske blir så att jag (vi) byter dans stil efter denna termin beroende på vad fina Sara-lee känner för :) vi får se!

Kanske slänger in ett blogg inlägg senare.
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0