Bloggandet fortsätter i helgen..

Jag är så himla stressad och har så himla mycket i skolan nu att jag till och från undrar om det är värt det, så jag får hoppa över bloggandet till i helgen och hoppas att det känns bättre nästa vecka.
I helgen kommer någon bild från bowlingen men framförallt från DANS BATTLET som är imorgon på danshuset här i sollentuna där jag dansar. Det blir en hel del videos och bilder då det håller på ganska länge- 20-21.30. Hoppas ni tycker det är lika kul som jag! :D Jag deltar inte i battlet, men jag älskar att titta på de sjukt sköna folket som dansar där.
Vi hörs mer i helgen.
Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskade syster. Du bloggar när duhar tid och känner för det. Inget tvång. Hoppas ni hade en mysig helg! Puss och kram

2011-03-14 @ 10:47:24
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0