livet leker..

Fyfan.. klockan är 6 på morgonen och jag är VAKEN. Om det ska hända så måste man ha kul, och det kan jag inte säga att jag inte haft. HAHA! :D Idag kommer jag ju dock vara trött, men.. NJUTA AV SOLEN SKA JAG GÖRA. Solen skiner idag igen, fan va underbart! ska köpa skor och sedan ska jag åka och träffa min fina pojkvän och se vad som händer där. Imorgon ska jag däremot inte låta någon i hela världen störa min och älsklings sömn ;)

Blogg designen är snart klar och då ska jag försöka blogga lite mer också.
Ha en underbar lördag allihoppa.
KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fin bloggen har blivit gumman!! NU vill jag se bilder från baaaaalen!!! Älskar dig syster yster! Puss o kram

2011-06-14 @ 08:10:04
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0