Ingen dator..

Jaha, då har man gått ut 9an. Shit vad tiden har gått fort, och vad sorligt! Jag kommer inte få träffa min klass igen.. Samtidigt riktigt skönt och kul, nu har jag kämpat mig igenom 9 år i grundskolan och gått ut med 265 poäng vilket är ganska bra ;) 320 eller 340 är max tror jag :P Så nu är det bara att fortsätta plugga, haha..
Har ingen dator nu eftersom det var skolans dator jag använde, nu lånar jag syrrans och kommer säkert kunna blogga lite hos älskling också, men annars blir det tyvärr lite mindre data och bloggande för mig tills jag köpt en ny :) 

Nu ska jag äta middag och sedan dra på schools out i edsbergs parken. Ha det bra!
Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

DUKTIGA du!! Jag är så stolt över dig! Hoppas du ska komma in på det du önskar, men att du tills dess passar på att njuta av härligt sommarlov! Älskar dig! Puss

2011-06-20 @ 14:52:28
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0