Bjuder på lite kärlek..



Sommar kärlek flödar kring mig just nu och jag är så glad :)

Igår kom victor till sollentuna och vi umgicks med lite vänner och hade en allmänt social och trevlig kväll. Den blev inte så sen utan vi kom hem och la oss i soffan och åt popcorn innan vi kände att vi behövde sova. Första natten vi spenderade hos mig, skönt med en lite större säng (victor har en 90 säng, jag 1,40).
Idag vaknade vi ganska sent, låg kvar och drog oss i sängen länge, åt lugn frukost och sedan la oss och solade på baksidan ett bra tag. Efter att vi vridit och vänt oss i solen pga värmen så drog vi ner till stranden och tog faktiskt ett dopp. Passade perfekt och nu är sommarkänslorna i full gång och är jätte sugen på att gå på sommarlov.
Snart är balen, sen är den nästan slut. Fan va skönt!!!
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0