Slutet är nått...

Jag undrar hur allt är uppbyggt, hur saker som är så bra helt plötsligt bara kan ta slut, eller bara med lite osäkerhet förändras till något riktigt dåligt som flera personer mår dåligt av. 
Det är slut mellan mig och killen, tanken om att jag inte längre tror att kärlek kan övervinna allt var sann. Vi tycker fortfarande om varandra sjukt jävla mycket, men vi går ändå skilda vägar.. kan ni förstå vad tragiskt det är? Vi har snackat om att se vad som händer senare, efter att vi varit bortresta och så.. Men att bygga upp något som är trasigt efter en tid då man har roat sig hur man vill, det känns fel, då är det redan försent. Men vem vet, om det nu trots allt är så att kärlek övervinner allt, så kanske jag i augusti är tillsammans med mitt fina hjärta igen... Man kan ju alltid hoppas.

Livet är oförutsägbart, jag undrar vad det är som styr..

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0