KOM IGEN NU!!!



Jag har märkt att när det tar slut med en person som man tycker väldigt mycket om och man inte har alltför tur med sina kompisar för tillfälligt och alla roliga saker måste man verkligen leta efter för att få uppleva.. då kan man bli väldigt känslokall och tråkig, så känner jag mig just nu! Jag har ingen lust alls att slicka någons röv och försöka ställa upp för någon alls när livet och "alla dess makter" inte försöker ge mig någonting tillbaka. Jag säger bara till alla- stå ut! Hjälp mig och stötta mig så gör jag detsamma tillbaka, ska du vara dryg? Då får du vara beredd på att jag är detsamma.. Just nu tänker jag ta livet som de kommer, testa på de saker jag vill göra, prata och flirta med vem jag vill, göra vad fan jag vill. Jag tänker inte deppa ihop för att människor begär saker utav mig. Vill ni ha något, så ge mig detsamma..

JAG ÄR FRI OCH JAG SKA TA VARA PÅ FRIHETEN, KOM IGEN. NU KÖR VI!!
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0