Död blogg..

Jag är ledsen, men utan egen dator blir inte bloggandet som jag vill. Jag vill kunna ladda upp bilder och så men det funkar inte riktigt när jag inte har en egen dator, ledsen..!! Så tänker inte lova att det blir så mycket skrivande för min del, men ska självklart försöka köpa en dator så snart som möjligt så jag kan börja dela med mig av livet igen. :)

Idag har jag och Victor varit tillsammans i en månad, så är lite extra kärleksfull idag, och självklart glad över att det är så bra mellan oss.
Får träffa honom imorgon och pussa massor på honom, idag ska vi ut lite med båten och njuta av lugnet här på landet ;) (kommer komma upp massor med bilder från hela sommarlovet på facebook när jag väl får chansen att ladda upp)

KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0