Vad gör man inte för sitt hår?



= sant !?


Varför kan inte mitt  hår bara vara perfekt hela tiden och vara exakt så som jag vill ha det när jag vaknar på morgonen eller precis efter jag har duschat. Skulle DÖ för att ha det så bra, vet inte hur många minuter av mitt liv som jag lägger ner på bara mitt hår- sjukt! Dessutom blir det ju slitet som jag vet inte vad, och trots att man har bra produkter som är helt underbara så har håret ändå dåliga dagar, FY! Håret är minst sagt bortskämt..

Nu senaste tiden har jag tyckt att topparna på mitt hår ser så himla torra och tråkiga ut i ljuset, och egentligen känns det inte som någon större skillnad efter jag klippt mig (vilket jag ska göra snart, viktigt när det är kallt ute) Så nu har jag faktiskt tänkt prova att ha i olivolja några timmar när jag får chansen. Tror ni det kan funka? Hoppas!! :) Annars vet jag inte vad jag ska göra..

Dags att dra sig mot skolan nu.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0