VAD HÄNDER PÅ NYÅR?

Gud, jag får verkligen ingen tid till att blogga. Jag har hela tiden någonting för mig och om jag inte har det är jag för trött eller inte i närheten av en dator. TRÅKIGT! Jag som faktiskt tycker det är kul att sitta här och skriva, haha :)


Igår hade jag en super kul dag med Noshen och Elvira, även oskar en stund :) Vi var i kista och jag letade som en galning efter en klänning till nyår, det var ganska svårt faktiskt, haha. Tyckte inte det fanns så mycket jätte snygga klänningar. Så det blev en väldigt lik denna klänning, ganska enkel men ändå snygg och kommer funka vid fler tillfällen- perfekt för mig :) Tyvärr hittade jag inte just den klänningen jag köpte och orkade inte leta mer så jag lägger upp en bild på den senare. Men den är ungefär likadan som denna :)

Vi kom inte från kista förns det stängde klockan 21, då var vi ganska trötta men jag och Noshen kom in i andra andan typ och blev jätte pigga, så vi har suttit och pratat nästan hela natten, jätte mysigt och trevligt! Sen klockan 7 så somnade vi, så blir en lugn dag för mig idag, haha :) Håller på lägga lite ansiktsmask och sånt inför nyår så man känner sig fräsch och lite som en ny människa till den nya året :)

Nu ska jag fortsätta smörja in mig och mysa!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0