Tummen upp till människor som ger positiv energi!

Igår drog jag ut med älskade Elvira. Alltid lika skönt att umgås med människor som ger en positiv energi, tummen upp för det. Elvira är en otrolig vän!
Vi drog till märsta och firade en kille, Filip, som precis fyllt 18, grattis! Det var precis lagom mycket folk för att det skulle vara härlig stämning och människorna var fantastiska, roliga och trevliga allihopa. Så går kvällen blev lyckas måste jag säga :) Ett plus var att min fina pojke kom till mig på kvällen också så jag fick sovsällskap. Alltid lika mysigt :) Älskar värmen från honom :)
Jag och Joakim har varit tillsammans i 3 månader idag så jag tror jag tänkte åka till honom med lite godis och smått och gott och bara kärleks mysa hela kvällen! Behöver en lugn kväll tillsammans där vi kan sova ut morgonen efter och bara njuta :)
Tack för de 3 bästa månaderna i mitt liv Joakim!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0