Tillbaka!

Jag har faktiskt inte haft någon ork alls till att blogga de senaste. Jag har haft fullt upp och har bara inte känts normalt att gå undan för att blogga. Jag menar, men gör det väl ändå för att  man tycker det är kul och för att man har tid över, eller hur? Så denna helg fick jag fokusera på annat helt enkelt.



Jag har precis kommit hem från skolan, kallt ute idag! Så funderar på att kanske göra te och ta mig en macka, krypa ner framför tvn och mysa och värma mig, kanske till och med sova lite tills Joakim kommer! :D Eller ska jag göra lite varm choklad, mums vad gott! Vi får se, ljusen ska tändas som vanligt i alla fall och jag ska vila tills middagen ikväll :D

Önskar er alla en fortsatt härlig måndag!
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt rätt gumman, bloggande ska inte bli ett tvång eller måste



tack underbara, fina gumman för en underbar helg!

Älskar dig så mycket!

2011-12-05 @ 14:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0