Syster jul idag!

Systerdotter Thea, mitt solsken!


Idag ska jag och Sofia åka till storasyster, Jimme och systerdotter Thea och ha en liten mini jul. Byta julklappar och äta middag. SUPER MYSIGT! Längtar efter dom hela tiden, speciellt min fina systerdotters gulliga, busiga skratt. Hon är absolut en glädjespridare den lilla sötsaken. Sen att få vara med mina fantastiska systrar är helt underbart, ingen kan ha bättre systrar än jag :) Jag älskar dom så högt! Synd bara att vi inte träffas så jätte ofta, är ju inte direkt som när man var liten och bodde tillsammans. Den turen har jag bara med Alma och Sofia nu :)

Sen är jag lite ledsen över att min bror jobbar, han saknas ju helt klart. Våran omtänksamme bror Tobias med familj. Får hoppas att vi får tiden att åka dit och ha lite julmys där också :)

Nu ska jag lägga mig hos Jokaim tills det blir dags att åka :)
Ha en underbar dag!

KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0