om du bara tror på dig själv, kan ingen annan trycka ner dig!


En hyfsat gammal bild, och när jag såg den kom jag och tänka på vad mycket mer jag tog åt mig av vad andra sa förut. Det var alltid väldigt mycket skit och drama runt mig och många andra (kanske är det en del av åldern?) och man mådde ofta ganska dåligt. Var osäker, låg vaken länge på natten, grät för sig själv på sitt rum och visade aldrig vad man riktigt kände. Man prata om det men på ett sett som framstod mer eller mindre som om det inte rörde en i ryggen.. Hemskt egentligen.

Så nu kände jag mig så glad. Nu visar man kanske inte så mycket hellre, eller pratar om allt hit och dit. Men man vågar vara ledsen och nedstämt, så skönt! Jag kom på att om man är lite nere så skiter man faktiskt i att vara framåt och glad och prata jätte mycket den dagen. Man drar sig undan lite istället, och jag tror man behöver det. Bara det att lyssna på allt runt omkring är så nyttigt och skönt för själen.

Just idag är jag därför glad för att ha växt upp lite och mognat. Man lär sig med tiden, det gör man verkligen! Om några år finns det säkert ännu fler saker som man är glad över att man växt ifrån.

Se det positiva i ditt liv!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0