NYÅRSAFTON!




Nu hör man hur det smällar av lite raketer och smällare då och då, och jag känner mig så himla glad och taggad :) Känns som att jag kommer få en helt otrolig kväll, med mysig middag och god mat, sen ut och träffa kompisar, avge ett nyårslöfte och inviga det nya året med massor av skoj.

Känner mig lite stressad, är fortfarande hos Joakim, inga grejer här för att göra mig iordning och jag ska vara klar om en timme då gästerna kommer. Shit, inge bra. Haha! Det tar ju nästan en timme att åka till mig om man har otur med bussar och så.. Jaja, vi måste rusa nu. Önskar er alla en super bra och mysig start på det nya året.

Nu längtar jag efter min nyårs kyss!

KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0