Mini spa!

Har tagit en lång dusch, smörjt in mig, fixat fötterna och bara myst nu jätte länge efter att jag kommit hem ifrån skolan :) SKÖNT! Det är någonting jag verkligen behöver. Lite små spa likt för mig själv sådär i vekorna :) Nu längtar jag bara efter en ansiktsmask, poormask plåster och en massage av någon- både fötter och rygg (det brukar dock min fina pojkvän ge mig, så ska väl inte klaga, hihi).

Nu ska jag tända ljus, lite små kyligt ju, och plugga till de 2 sista proven innan lovet som är imorgon. Italienska prov (HJÄLP, kan inte) och företags ekonomi. Hoppas det går bra! Skulle egentligen bara vilja gå och lägga mig redan nu, är jätte trött. Men har sovmorgon imorgon, så kan inte klaga :)

Ta hand om dig själv och de runt omkring!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0