Ligga i en varm famn hela dagen är som att få första pris i en tävling!

Igår och idag har jag och Joakim bara legat hemma, ätit godis och myst :) Känns skönt att få ha vilat ut lite även fast jag fortfarande är sjukt trött.. Kommer passa bra med jullov snart :)
Har även nu, efter 3 månader, städat Joakims rum igen. Måste säga att han faktiskt hållt det väldigt fint :) Men nu började golvet bli äckligt och jag störde mig lite på den kläder fyllda soffan. Så jag städade undan lite. Men sen tyckte jag så synd om honom när han gnällde på att "ingenting får ju plats i min garderob, åh" så eftersom jag var uttråckad passade jag på att sortera och ränsa den också :)  Gud vilken underbar flickvän jag är, nu kan han inte klaga på mig på ett tag ;)
Nu ska jag krypa ner hos honom igen ett tag innan jag måste hem och städa igen... -.-
Städerskan kommer imorgon, så måste plocka undan!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0