JAG ÄLSKAR DIG!


Jag älskar dig oavsett vad, förlåt för att jag ibland beter mig dumt. Du är min ängel och jag hoppas du vet det. Du är den mest perfekta person jag träffat och för varje liten grej som händer, positivt eller negativt så förstår jag bara mer och mer hur mycket du betyder för mig. Jag kämpar för oss genom allt, även om det innebär att jag behöver ändra en del av mig för att kunna släppa in lite mer av dig. Jag gör det för dig, bara dig- för jag älskar dig, jag älskar oss!

"Man brukar säga att kärleken är blind
men det är inte sant..
För jag ser kärleken i ögonen varje dag"
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kärleken är inte blind.

Den ser mer, inte mindre...

Därför väljer den ibland att blunda

2011-12-08 @ 09:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0