Haft en bra jul?


Jag har haft en mysig jul, fått massor av julklappar och haft otroligt mycket mysiga människor runt omkring mig. Vi är 15 st som firar jul tillsammans, och det är bara pappas sida av släkten, så resten kommer sen. Då får man verkligen komma ihåg att det handlar om att uppskatta varandras närvaro trots att det kan vara en aning påfrestande. Flera timmars prat och paketöppnande gör att man blir helt slut efter ett tag! 

Jag tycker ändå att jag haft en otroligt bra jul och nästa år ska vi försöka (som alla år) att dra ner på julklapparna, att öppna paket i lite mer än 2 timmar är för mycket, även om man är många! Jul är en tid då man ska ha mysigt och visa uppskattning, man ska känna kärleken runt sig. Det är det som är viktigast, det går aldrig att köpa en sådan känsla!

Hoppas ni också haft en bra jul :)

KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0