GRATTIS ÄLSKADE SYSTER!




Idag fyller mitt älskade lilla hjärta 15. Gud så hon längtat, haha ;) Det är inte lätt att fylla sent på året och vara så liten när man på insidan är så mycket större, eller vad säger du Sofia? ;)

Vill bara säga att jag är riktigt glad att jag har dig vid min sida. Jag har många syskon, men av alla är du den som ligger mig närmast i åldern och det betyder mycket. Du har gått igenom saker med mig och varit min lek kamrat sen födseln. Det är du och jag som tillsammans kunnat göra flest saker och som delar mängder av minnen.

Du är den jag vet finns på övervåningen och som jag kan prata med. Du är den som ser bäst när jag är ledsen, den personen som tröstar mig bäst och som jag verkligen kan gråta ut hos. Jag hoppas verkligen att du känner att jag kan göra detsamma för dig, i vått och torrt!

Jag har inte alltid varit den snällaste systern, jag har skickat upp dig på oinridna hästar så du flugit av, jag har bett dig kolla på en häst svans så du blivit sparkad i magen. Jag har kanske vid tillfällen som liten mobbat ut dig från lilla kompis gänget. Hackat på dig väldigt många gånger och sagt sjukt dumma saker. Men jag är den som älskar dig mest och den som aldrig kommer svika dig. Jag är den som är mest stolt över dig i hela världen, och jag vill att du ska veta det.

Du är min fina ängel, jag älskar dig!
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej, nej... det där stämmer inte helt!

Jag älskar Sofia mest, och är mest stolt över henne. Där får du finna dig i att komma två Carolina! ;-)



Men jag håller med och hoppas Sofia vet och förstår hur många som älskar henne och finns där för henne om hon behöver. Hon är långt ifrån ensam och oändligt älskad!

2011-12-05 @ 16:54:54
Postat av: Carolina

Blev lite fel där va. Hon är långt ifrån oändligt älskad tolka jag det som, ska vara tvärtom ;)



Men nej Mamma, jag älskar henne mer. Så är det bara, hihi!

2011-12-05 @ 22:32:11
URL: http://carolinawahlbergs.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hmm... ja det blev visst inte riktigt som det lät i mitt huvud.

Hon är oändligt älskad och långt ifrån ensam - så ska det vara!



Nopp... du kan inte älska henne mer, det lär du förstå en vacker dag. ;-)

2011-12-05 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0