GENREP NU!

Haha, min söta lillasyster sitter bredvid mig och jag frågade henne tidigare vid maten vad hon ville ha i julklapp, först ville hon inte ha någonting. Men nu sitter hon och verkar inte kunna tänka på annat- SÖTT!

Vi ska snart åka till väsby- vilunda gymnasium för att köpa biljetter till dans showen och för att jag ska ha genrep! Känns skönt att få dansa lite, hihi :)



Jag och Joakim var och bytte hans OnePiece inne i stan tidigare, han hade köpt en via nätet som han fick idag, men det var alldeles för stor. Så vi passade på att snabbt åka in och byta storlek så han slapp vänta. Skulle han skicka tillbaka den för att få en annan storlek skulle det ta 2 veckor, och så länge orkar man ju inte vänta! Så vi fixade det och han är nöjd, SUPER! Han köpte den i mitten, tycker den är skit söt!

Nu måste jag åka!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0