Fredags mys!

Jag och Joakim ville egentligen ut och träffa kompisar och ha kul idag, men det blir mys hemma istället. Händer inte så mycket ute och orkar inte åka alltför långt för att göra någonting. Då passar idol i soffan hemma bättre, MYS! Snart är det ju final, så det är ju det börjar bli intressant igen ;)

Imorgon klockan 1 ska jag vara i stan för att möta upp Mamma, mina systrar, Mathilda och eventuellt hennes Mamma på en mysig dag på stan! :D Vi ska gå runt och kolla, kanske köpa lite julklappar och sedan äter vi väl någonting också. Ser jätte mycket fram emot det och har gjort det länge, ska blir super kul! Måste dock ta det lugnt, finns en risk att jag har halsfluss typ.. :( Usch, dags att bli frisk nu tycker jag.. Denna helg är fullbokad och även nästa, längtar redan efter att kunna planera allt som det kommer, hihi :)

Nu är det dags för idol!

KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0