du har gjort min jul perfekt!



Som alla andra dagar, så har du lyst upp min jul. Du har gjort den perfekt! Du ger mig allt jag vill ha och behöver, plus det där lilla extra som gör att jag känner mig extra speciell. Du får mig att känna mig hörd och betydelsefull. Du får mig att se och förstå att det jag gör och säger har en betydelse, att det inte bara försvinner ut någonstans som tomma ord utan att någon faktiskt lyssnar, hör och tar åt sig!

Det är så självklart för mig att ha dig vid min sida, har aldrig känt att någonting är så självklart förut. Det finns ingenting som får mig att tveka, tanken att det skulle vara annorlunda finns inte. Den ända gången då den tanken finns är vid dom få bråken som dyker upp, då jag blir så fruktansvärt rädd för att allt skulle bli förändrat. Men den rädslan försvinner så snabbt igen, den försvinner nästan innan jag hunnit tänka den för att jag vet att det vi har är så otroligt starkt. Vi retar oss på varandra och blir griniga men vi känner också varandra så väl att det inte gör någonting, vi drar oss undan ett tag och sen är det precis som första dagen då vi blev tillsammans. Allt är magiskt igen och kärleken flödar, kyssarna värmer som den varmaste elden, allt är så fint och känslan helt fantastisk.

Dom leenden du ger mig är otroliga. Visst har du fått mig att gråta, men när du får mig att le sen igen, när du kysser mig, håller mig i din famn, gör mig lycklig och får mig att skratta.. Då läker du alla mina sår. Det finns ingen i hela världen som kan få mig att känna mig så säker som du. Du får mig att känna mig som den finaste prinsessan även de sämsta dagarna. Jag förstår inte hur du gör.

Jag kunde bara drömma om att få en så bra kille som du. Du har allt jag kan önska älsklingen min. 
Jag älskar dig hur mycket som helst, kommer kämpa för oss genom allt.

KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

SÖTUNGE! Jag är så glad att ni har varann <3

2011-12-27 @ 14:17:51
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0