Dusch och sen sova!

Nu tänkte jag försöka duscha och sen sova. Har haft att göra hela dagen idag. Fick träffa min fina Elvira idag vilket jag var i sjukt stort behov utav. Allt runt omkring mig är inte riktigt som det ska, därmed är jag lite ur balans.. Så, behövde ett riktigt tjej snack, UNDERBART!

Till alla killar där ute som inte tycker att man ska prata om allt öppet osv: Vi tjejer behöver det. Det är bra att acceptera helt enkelt, haha! Vi har stora munnar och ett hjärta fult med bekymmer man inte orkar hålla för sig själva. Ni som inte kan tycka att det är okej har ett problem, för ni kommer inte undan det. Ni får välja mellan att ha det öppet så att ni vet vad hon säger eller om hon ska behöva hålla det hemligt för dig.

Nu behöver jag en avslappnande dusch!
KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0