4:de advent!


Shit, nu är det snart jul. Helt galet! Och min snö har kommit, gissa om jag känner mig lycklig? Jag och Joakim har i alla fall i ren lycka dragit ut och lekt i snön, vi har inte åkt pulka än. Men vi hade snöbollskrig, älsklingen gjorde (mer eller mindre i alla fall) en snöängel. Sedan gick vi tillbaka till honom och gjorde denna snölyckta, mys!

Vi hade dessutom gjort ett pepparkakshus innan, så jag kände verkligen att julen började nära sig. När jag kom hem blev det dessutom glögg och slå in julklappar.
Nu är det bara 5 dagar kvar, vilken lycka!
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh så mysigt gumman! Jag är också superlycklig över denna härliga snö! Nu håller vi alla våra tummar för att den stannar kvar åtminstonde fram till på söndag ;-) Puss

2011-12-19 @ 09:33:38
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0