4 dagar kvar till jul!




Vill bara ha lov nu så man kan utnyttja dagarna till tusen. Man skulle faktiskt behöva lov en vecka innan jul så man hinner med allt tills det är dags. Julklappar som ska köpas, allt bak, all mat ska bli klar, pynta husen, handla julgran, klä julgranen osv.. Jag har ju det där jobbiga problemet att jag inte vet vad jag ska köpa till min älskade pojkvän. Hade planerat att köpa en grej, men när jag kolla efter den så var den slut på lagret! Så, nu har jag ingen aning om vad jag ska köpa.. Hm, kanske komma på någonting.

Sitter och kollar runt lite nu och hoppas på att jag hittar något som känns bra. Det där med upplevelser i present verkar ju populärt, men känns kanske lite tråkigt också? Det är ju sånt man gör ändå, eller? Jag vet inte. Tycker verkligen att det är svårt med julklappar, haha.

Ska förbereda inför bakdag som vi ska ha imorgon lite senare, ska baka saffrans cupcakes.
Ha en underbar start på veckan, och stressa inte för mycket!
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Ocke

Älskar dig <3

2011-12-19 @ 16:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0