28 december!




Det är snart nyår, och jag har fortfarande inga riktiga planer. Vet bara att jag och älsklingen ska äta hos mig då vi har lite gäster, men sen då? Herregud, har aldrig varit så här sent ute i planerandet av nyår. Vi har ju i och för sig bestämt oss för att  ta det hyfsat lugnt och vara ganska nära hemma så vi kan röra oss hemåt när vi vill. Men vi får se hur det blir helt enkelt :)

Idag verkar det som att jag ska ta en sväng förbi kista och kolla på lite kläder och sådär, bland annat en nyår klänning kanske? :) Ska bli härligt att träffa Elvira och Noshenni alla fall och ha lite girl time. Får se om jag åker tillbaka till joakim sen eller inte, dags att dra hem en snabbis nu i alla fall för att hämta nya kläder och så, haha :) 

Nu måste jag göra mig iordning :)

KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni kommer helt säkert få det super mysigt! Hoppas du hade en mysig tjejträff igår också =) Puss

2011-12-29 @ 09:14:57
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0