Gymnasie tiden har startat!

Jaha, då har man börjat i gymnasiet då. En klass på 14 personer, endast 4 tjejer i klassen.  Jag vet inte så mycket än faktiskt, men känns som det kan bli helt okej. Igår var det pirrigt som fan, trodde att jag skulle ha oturen att inte känna någon i klassen, men sen kom räddaren i nöden- sandra, som skulle gå i samma klass som jag :) Redan igår gick jag tillbaka till min gamla skola och hälsade på de gamla lärarna, lame va? Haha, skönt att dom finns i samma byggnad om man behöver hjälp med något :) 
Ska snart till bussen för att åka till min andra dag som första års elev i gymnasiet, YEY! Haha, nog pratat om skolan. Jag har förtfarande ingen dator vilken är jävligt störande, men förhoppningsvis får jag med pappa snart för att köpa en :) Får se om det blir mer bloggande då eller inte, kanske är det inte min grej att blogga ändå!? Vi får se :)
På återsende.
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att skolan gick bra gumman! Det kommer va en kul tid de här åren =) Jo det är visst din grej att blogga! Jag hoppas du fortsätter! Puss o kram

2011-08-23 @ 09:44:24
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0