Vila i frid Boysa.

Skolstarten idag var inte den bästa, det första vi fick reda på var att en klasskamrats bror har tagit livet av sig. Så dagen startade med att hålla tillbaka tårar av medlidande. Kändes så overkligt, för två år sen så stod han i aulan på skolavslutningen och sjöng och spela för oss och nu är han där uppe.. Ja, jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Mamma sa att jag ska försöka att inte tänka på det för mycket eftersom tanken är jobbig och jag känner ett stort medlidane. 
Vila i frid Boysa, hoppas du har det bättre där uppe!
Nu ska jag försöka sova.
kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh min älskade fina lillasyster! Du är så full av sympati och kärlek. Detta är någonting du ska försöka behålla hos dig själv och vara stolt över. Det är många idag som saknar den förmågan du har...att faktiskt bry sig om andra och känna för andras skull.



Jag är helt säker på att din vän har det mycket bättre där han är idag. Livet på jorden är inte alltid lätt och av någon anledning så måste den stackars killen ha mått väldigt dåligt såklart. Annars gör man ju inte något sådant mot sig själv och alla runtomkring.



Tänd ett ljus för honom och hans familj och försök istället tänka på hur bra du har det. Kanske kan du dela med dig utav din livsglädje och ge din andra vän ett extra leende idag som gör att han/hon blir lite extra glad istället. För gumman ditt leende gör alla lyckliga!



Älskar dig hjärtat! Puss o kram!

2011-04-27 @ 16:06:34
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0