trött...

Det börjar bli varmt ute och och kroppen börjar fyllas med sommarglädje! :D
Jag känner att denna helg har varit helt perfekt, har för det mesta tagit det lugnt med killen, men är ändå glad och känner att jag fått ut en del av helgen! Idag har vi arbetat i hans trädgård och det är så härligt att kunna vara ute i bara tjocktröja istället för en tjock dunjacka. Har även hoppat studsmatta för första gången i år, hääääärligt! :)

Förlåt för att jag varit så dålig med att lägga upp bilder, ska bättra mig! :)
kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det helt underbart gumman!! Våren är verkligen här och snart kan vi bada igen!!! Mys! Puss

2011-04-11 @ 15:56:06
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0