sommar känsla!

Idag har jag varit med fina flickan Michis och jag har skattat hur mycket som helst trots att vi egentligen faktiskt haft ganska tråkigt, haha. Vi har bara åkt runt massor, från sollentuna, till danderyd, sen till vallentuna, vidare till brottby gått runt där och sedan tillbaka hem till sollentuna igen och vi kom fram till att det är en typisk sommar grejs.. Man åker inte omkring så mycket på vintern för att det är kallt, men när det är varmt och sol så kan man åka hur mycket som helst och bara njuta. Solen har varit fantastisk idag och jag har gått runt i t-shirt nästan hela dagen :D

Jag hämtar min kamera imorgon så då kommer en del bilder från festen och sedan har vi tagit bilder idag som kommer upp också :) Blir en liten fika imorgon hos Caroline i älvsjö när jag hämtar min kamera, förhoppningsvis är det väl sol då så vi kan sitta ute. Men sen tänker jag sola lite solarium för att fuska med brännan (schhh, hihi).
När mitt hjärta har slutat jobba imorgon så ska jag träffa honom och njuta så mycket av den tiden som möjligt eftersom jag åker till göteborg på onsdag :( Tänkte att vi kanske ska ha en liten piknick någonstans om vädret tillåter, tyckte det lät mysigt och det var ju riktigt längesedan man hade det också. Vet dock inte vart, men det löser sig. Undra om vi har någon piknick korg, hmm? Jaja, det viktigaste är ju att få vara med hjärtat, så det blir nog bra :)

Nu ska jag sova så jag orkar en lång dag med sol imorgon. Godnatt! :D
kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0