Snart läggdags



Denna bild förklarar dagens känslor. Jag har en fantastisk familj som stöttar mig och det uppskattar jag till tusen, jag älskar er jätte mycket och är så glad över att ni finns i mitt liv. Någonting som jag lärt mig under tiden jag levt är att hur jobbigt man än har det, hur svårt det än kan bli, om den känns hopplöst och inte värt att leva.. så finns det någonting som håller en kvar, och det är familjen. Det har alltid varit min familj som hållt mig kvar på jorden. Jag förstår ärligt talat inte hur människor utan familj klarar sig, stort stöd till dom från mig!

Sen har ju jag även ett enormt stöd och otroligt mycket kärlek från min underbara pojkvän. Han skämmer bort mig hur mycket som helst och behandlar mig som en prinsessa. Varje kväll så tänker jag på hur lyckligt lottad jag är som har honom. Det är inte många som har sådan tur som jag, som har en pojkvän som man kan ha så roligt med, som förstår en och som klarar av de där små bråken och jobbiga stunderna. Jag blir lite tårög när jag tänker på det såhär, hihi, skyller det på mensen för så känslig är ju inte jag, eller? höhö.. :$

Festen igår var lyckad, inte alltför mycket människor men det tycker jag endast var skönt :) Jag glömde min kamera så bilder kommer senare när jag fått tillbaka den (tur det var människor att lita på där). 

Trevligt att min pojkvän följde med igår, såna här små grejer som får mig att känna att vi kommer närmare varandra hela tiden. Är också glad att vi inte gjort allt på en gång, utan att det tog ett tag till första festen tillsammans osv. Det är viktigt att tänka på att allt inte behöver hända på en och samma gång, man måste kunna underhålla varandra även om man bara ligger hemma.
Kärlek är allt man behöver! Jag är en lycklig tjej.
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0