skola...

Nu sitter jag på en NO lektion och ska jobba lite med genetik, har valt inriktning genetiska sjukdomar och läkemedel, och min grupp har bestämt att det blir mest forskning om cancer och saker kring det vilket jag tycker är kul med tanke på att vi har ärftlig psoriasis i släkten-mammas sida. Det är ofrivillig celldelning, så ska kolla om psoriasis räknas till en typ av cancer eller inte och vad det kan bero på OM jag inte får det (har än inte fått det vad jag vet). Mormor, mamma, och mina äldre syskon har fått det, men inte jag och min lillasyster. Jag  och min lillasyster har inte samma pappa som våra äldre syskon, kan det göra att vi inte får det..? Ja, vi får se vad vi kan komma fram till och få fram.
Nu ska jag plugga, ha en bra tisdag.
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0