Sitter på lektion..

En av de värsta lektionerna i veckan. På måndagar ligger de två jobbiga, mest hemska lektionerna som finns!!! 
Den första, slöjd, skippade jag.. För i fredags fick jag reda på att läraren där har "snackat skit" om mig till andra elever!? INTE OKEJ!!! Så.. jag får se hur många av de lektionerna jag går på, ska prata med rektorn i alla fall.
Nu är jag på extra engelskan, och på måndagar har vi en annan lärare som jag inte riktigt förstår mig på. Men jag försöker så gott jag kan här, trots att jag inte förstår vad hon säger osv.. Jaja. Nu ska jag försöka skriva en "uppsats" om unga människor och alkohol med inslag av egna erfarenheter. Engelska är min svagaste ämne, så vi får se hur det går..
Ha en bra start på veckan.
kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0