orkar inte blogga..



Jag känner mig inte alls på humör för att blogga idag.
Men jag sitter och tänker på hur bra jag har det med min pojkvän och hur jag måste ändra mitt otillåtna, otacksamma beteende. 
Leendet på bildem- det är så jag känner mig när jag tänker på hur bra vi har det. För när jag tänker efter så har vi det faktiskt helt perfekt och vi passar så bra, hur vi umgås är bekvämt och skönt. Vi behöver inte hela tiden vara på varandra och vara gulliga osv vilket är fruktansvärt skönt. Det som krånglar till det för mig är rädslan jag har inom mig, rädslan för att faktiskt mista honom (jag har alltid blivit bortskämd med för mycket bekräftelse) så jag måste på något sätt få bort den känslan. Kanske dags att jobba lite på självförtoendet? Jag försöker ju gå ner i vikt för bättre självkänsla, något förslag på vad man mer kan göra? Skulle uppskattas, för jag vill verkligen inte vara såhär.

Hoppas alla haft en fantastisk helg.
kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0