Naturdiet



Funderar på att testa Naturdiet. Lite beroende på hur mycket det kostar osv (kan tänka mig att far min inte vill betala). Med rätt träning och och annat så lär det funka bra. Med tanke på hur mycket jag älskar frukt så borde det inte heller vara något problem. Tänker inte heller ta bort middags måltiden tror jag med tanke på att det inte känns helt naturligt och så, men kanske äta mindre middag och inte så mycket sås och så... Eller så tar jag bort middagen de första tre veckorna och sen lägger till den,hm.. får se hur jag lägger upp det. Såg att det var bra att äta typ kokt ägg eller en kycklingfilé efter träning också för att inte musklerna ska börja brytas ner, känns helt okej.
Vi får se hur det blir.
kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0