lyssnar inte ens på mig själv..

Har sagt till mig själv hela veckan att jag måste plugga, ändå har jag inte gjort någonting... Herregud, detta funkar ju inte, hoppas att lovet får mig tillbaka på banan lite. Inte alls lång tid kvar i skolan nu ju! :D





Skit söt kläning, fin men funkar ändå på fest. Frågan är... Funkar den verkligen på bal? Vill ha något liknande!


7 juni har vi bal, känns sjukt kul och låter faktiskt som att det kan bli riktigt bra :) Det enda som jag känner är ett problem är att fixa kläning, vad ska man ha liksom? Antingen är det dyrt eller inte snyggt, sen lär jag ju också behöva sy om den lite pga min kroppsform.. Gaah, vill ha något snyggt men ändå inte lägga för mycket pengar på någonting jag endast kommer använda en gång. Sen skulle jag ju gå ner 10 kg tills dess också, lär ju inte hinna det *snyft*.
Jag önskar jag kunde vinna massa pengar nu för vill ha massor med grejer och så vill jag ju kunna hitta på lite grejer med min pojke också.. GIVE ME SOME MONEY!!!!
kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh gumman den var ju jättefin!! Skulle jag kunna tänka mig också! På min bal i 9:an var det balklänningar som gällde, men jag har en känsla av att det ser annorlunda ut idag. Så den där skulle säkert passa dig jättebra!



Dansa med mig några dagar i veckan gumman så ska du få se på mirakel ;-) Älskar dig! PUSSS

2011-04-14 @ 09:51:58
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Carolina

Problemet är ju att det kostar pengar!! :( Annars hade jag ju jätte gärna gjort det.



Jo, det är ju annorlunda från år till år tycker jag, jag känner väl att det ska vara balklänning, men samtidigt är en sådan här mer intressant för mig eftersom jag säkerligen kan använda den efteråt också, känns mer värt det då. Men vi får se hur det blir, svårt detta!

2011-04-16 @ 00:00:19
URL: http://carolinawahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0