Hund vakt..

Mamma jobbar idag så är hundvakt till vår lilla Fatzy, hon verkar ovanligt trött idag, bara sover och sover. Ätit har hon inte heller gjort så ska gå och plocka bort maten när som helst. Om det inte blir fart på henne så får det räcka med lite lek på baksidan och så åker vi och springer av oss sen när mamma kommer hem istället. :) Sofia tog Fatsy när mamma åkte, men hon har tydligen feber så hon kom in vid 8-9 och sa att jag skulle ta över, osis va? Bara för att det verkade som att jag skulle få sova så blir hon sjuk, :( Men det är inga problem.. Ska nog snart gå ut och sätta mig lite i solen för att få lite mer färg.




Gårdagens middag, gott va? :)
Det har blivit ganska mycket godis och så de här senaste dagarna pga påsken och då känns det alltid lika bra med en god, nyttig middag, det hjälper till att må bra ;) Funderar på att göra några styrke övningar så jag inte får hur mycket ångest som helst för allt godis, hehe.. Nästa vecka börjas det med naturdieten, dags att förlora några kilon :)

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0