helt off..

Min fina mamma :)



Mycket plugg= lite bloggande!
Nästa vecka är det lov och då lovar jag att ta igen :) Denna vecka är det mer plugg än förra och jag måste koncentrera mig på det tyvärr. Var även redigt med bråk hemma inatt, så kommer inte åka hem idag utan åker till Martin istället förhoppningsvis. Beror lite på hur tidigt det är nationellt prov imorgon bitti, måste ju hinna!
Hoppas att jag snart får en header och design, känns lite mer seriöst och kul då :) Ska även börja fota mer nu när det börjar bli vår och det blir fint ute.

Nästa vecka på tordsdag åker jag till mamma i göteborg för att fira påsk, och då ska jag även ta årets första dopp, (hjälp!!) Vi kommer ha några super mysiga dagar, och jag längtar massor :)
Vad ska ni andra göra under påsk?
Kärlek ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0