Härliga fredag :)

Sitter hemma denna fredag för första gången på länge vilket känns väldigt annorlunda, vant mig vid att ligga i min pojkväns säng vid denna tid, haha. Men det är bra att bryta sig loss då och då från rutinerna tror jag :)

Idag efter den fruktansvärt sköna slappa dagen i skolan så bestämde jag mig för att åka och sola. Hade suttit i solen till och från under skoldagen och ju mer jag satt där ju mer blev jag bara mer och mer sugen på att bli brun, så bestämde mig tillslut för att åka till karlberg och sola solarium, bra idé? Jag vet inte... För er som solat solarium så vet ni säkert att det finns extra lysrör för ansiktet och så vet ni garanterat hur känslig man är när man inte solat på länge osv. Jag bestämde mig för att sola 20 min som brukar vara en bra tid, även om man inte solat på länge. När jag inte solat på såhär länge så brukar jag även alltid börja med att ha de där extra lysrören på och sen stänga av det när det börjar bli lite varmare just för att inte bli röd, men självklart somnar jag!!! Så nu är jag alldeles röd i ansiktet och känner hur det hettar, illa.. samtidigt är det ju lite sommarkänsla det med så får väl inte klaga alltför mycket. Det värsta är nog att jag egentligen inte får sola, så har försökt med att jag suttit ute väldigt mycket, hmm.. Kan dom gå på det? 

När jag väl kom hem efter att jag gjort lite ärenden så börja jag kolla på film men var fortfarande väldigt trött så stängde av efter ett tag och somnade väldigt härligt. Sov fram till middagen som idag dessutom blev ganska sen, runt halv 8 kan jag tänka mig. Men det var skönt :)
Efter middagen kolla jag lite på talang, big brother såklart. Sen kolla jag klart filmen samtidigt som jag tränade lite (härligt!!) så nu känner jag att det snart är dags att lägga sig igen. Har redan borstat tänderna och tvättat bort sminket så känner mig redo för en LÅNG sömn.


Födelsedags "barnet" :)
Det första jag ska göra imorgon är att färga syrrans hår, sen blir det fest på kvällen för att fira Micke som fyller 24 på tisdag, grattis till honom!! Martin ska förhoppningsvid med så vi åker väl hit sen (bara för att bryta mönstret ytterligare, haha)
Godnatt alla underbara.
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0