Årets första dopp..

Bättre lite sent än aldrig.. Vi brukar ha som tradition att ta vårat första dopp den 1 april, men de senaste åren har de väl varit lite sisådär med det men tanke på att mamma bor här i göteborg och så. Men bättre lite sent än aldrig sagt :P
Eftersom det varit problem med att ladda upp bilder och så, så skiter jag i bilderna från festen i lördags och tar bara och lägger upp ett fåtal bilder från grillkvällen i tisdags. Alla bilder finns ju ändå på facebook :)



I början av kvällen satt vi såhär och bara prata. Eftersom jag innan varit på picknik med min pojke så hade jag en filt som uppskattades väldigt.


Senare blev det fel folk och de började eldas mer och ätas korv.


De andra satt kring vattenpipan och pratade och åt chips och annat :)

Kvällen fortsatte så och efter inte alls lång tid så var det inte många kvar. Då var det dock mysigare och alla kunde trängas ihop vid elden för att bli varma. Jag skrattade mycket och det var faktiskt en väldigt lyckad kväll, så det kan göras om :)

Det var en snabb samanfattning av den kvällen.
Nu ska jag bara ta det lugnt och försöka att inte komma i säng alltför sent.
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0