Ändrade planer..




Jag skulle ju träffa amanda idag efter väldigt lång tid men blev ändrade planer. Hon skulle tydligen planera någon resa ikväll så det blir som vanliga fredagar- jag åker till min pojkvän istället :)
Jag har ju bestämt mig för att gå ner i vikt, men eftersom jag ibland blir så trött på att ändra planer i sista sekund osv så har jag bestämt mig för att lyxa till det och äta chips ikväll och bara mysa framför någon film med min kärlek. 

Jag har precis ätit och sitter nu och tittar vidare på Glee avsnitt medans jag väntar på att Martin ska träna klart så jag kan åka till honom :) Funderar på att göra flätor på mig själv innan jag åker, hm.. känner mig lite pysslig helt plötligt. Hihi. 
Hoppas alla har en mysig Fredag.
kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0