Navelpiercing!

Är det inte sjukt sött med navelpiercing?
Visst, jag kan inte säga att det är snyggt på alla, för det är det faktiskt inte. Men på de allra flesta så tycker jag att det piffar till det sådär lagom mycket, snyggt och faktiskt i många fall sött!
Jag tycker det alltid är svårt att bedöma om någonting är snyggt på sig själv eller inte, och ännu svårare är det ju  med en sånhär grej. Går ju inte direkt att bara testa ;)
Jag har haft navelpiercing, men inte länge alls.. Hade den i några månader, den blev infekterad och ville inte läka osv. Så tillslut bildades det bråsk runt hålet så det blev hårt och då gav jag upp och tog ut den. Jag har fått ett jätte fult ärr, och därför funderar jag på att ta igen för att täcka ärret. Jag har pratat med en tjej på en studio här i närheten och hon säger att det inte ska vara några problem alls. Men finns bara ett bekymmer...

Jag tycker att man ska vara smal, och jag är inte smal. Det är inte bara snyggare om man är smal, utan det läker även bättre för "fettet rör sig" och det gör att det läker sämre. Så, nu är ju frågan, ska jag ta piercingen nu när jag får pengar (rätt årstid nu när det börjar bli kallt osv) och börja träna. Eller ska jag träna först och ta piercingen om ett år?

Jag ska nog få ett gymkort av pappa så träna mer ordentligt kommer jag börja göra. Behöver gå ner 20 kg. Jag kommer även ta piercing förr eller senare, så nu är bara frågan hur jag ska göra!?

HJÄLP MIG :D
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad väger du nu? om du sa att du ska gå ner 20 kg menar jag

2011-09-26 @ 12:38:02
Postat av: Krille grahn, whaddup!

Träna först, är helt övertygad om att du kommer passa i piercing, men som du säger så är piercing snyggare på lite smalare tjejer! Man kan ju alltid se piercingen som ett mål, då blir det lättare att träna. Lycka till vännen! :)

2011-09-26 @ 15:38:51
Postat av: Carolina

Vad jag väger nu är inte det viktiga!?



Tack Krille :) Jobbigt när alla säger olika bara, haha :P har redan väntat i typ 2 år nu på att ta igen. Är så dålig på att ta tag i grejer :)

2011-09-27 @ 13:26:37
URL: http://carolinawahlbergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Det beror på vad du känner :) men jag skulle ha tagit hål om jag ville verkligen göra det :) sen träna efter det :) men om du inte vill ha problem med infektion och så ska du vänta :) men annars skulle jag ha gjort det :)

2011-10-02 @ 17:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0