Min fina




Tiden går så himla fort. Idag har jag och Joakim varit tillsammans en månad fast det känns som om vi blev tillsammans igår. Kommer precis ihåg hur jag kände då det blev vi och det är den känslan jag känner varje dag. Vet inte alls hur jag ska förklara den. Den fina känslan av att veta att man har någon, att man aldrig är ensam. Att den man tycker om även tycker om än tillbaka. Det är en väldigt lycklig känsla, en lycklig obeskrivlig känsla som jag aldrig tror kommer försvinna.

Joakim, du är min ögonsten.
En ängel som finns där och ger allt jag behöver.
Som ett varmt ljus vid min sida-
- Alldeles varmt och fridfullt.

Du är min glädje i vardagen.
Jag tycker om dig så himmelskt mycket.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0