Hår tips

Har varit hos naprapaten, det gick bra och var verkligen nödvändigt att dra dit. Ska försöka få i mig en liter vatten nu och bara ta det lugnt. Inte känna någon stress och ingen kan be mig om någonting, för jag får typ inte göra någonting. Min kropp måste vänja sig- perfekt ;) Dags att passa på att köra lite med dom här hemma kanske? Haha. Fick lite hem läxa i form av lite träning för nacke och en typ av magmuskel som ska hjälpa till med andning och hållning osv. Denna läxa ska jag vara bra på, haha ;)





Nu efter detta känner jag för en varm lång dusch. Så tänkte passa på att tipsa om denna produkt. Sleek.look.. Jag älskar den verkligen! Med tanke på att jag har så fruktansvärt tjockt och lockigt hår så blir det väldigt slitet när jag plattar det och har mig, och då blir det väldigt tunt. Detta hjälper, på riktigt! Det gör håret mindre frissigt och hjälper håret att må bra även när du utsätter håret för mycket värme och så. Testa det! Kan nästan slå vad om att det är perfekt för alla hår typer, för mig är det kanon i alla fall.

Finns att köpa i de flesta hår salonger, hjälp ditt hår!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0